home, sweet home!

Kom nyss hem från vårmässan! Fanns väl inte så mkt att se...
jag och jonte köpte några mustiga vilt-korvar och så en souvas till middag.
Den var deffenitivt goooud och mycket matig!

Igår fick jag även veta att jag får ett nytt jobb i sommar, känns great :D
Så jag kommer jobba på ett korttids. ÄNTLIGEN!!

I veckan har vi även fått hem vår nya soffa :) Men den var betydligt större i vårt lilla vardagsrumm
än va den var på affären :P Men de e bra, vi har alltid så mycke gäster!
Ikväll ska det iallfall bli riktig invigning, vi har hyrt 3 filmer. Fast lär väl däcka efter första :P¨
Hade ju tänkt att lillen skulle va me oxå, men hon vägra :(

justja, Dag-Otto har flyttat i veckan! Han har fått komma till nån som har mer tid och intresse
för honnom... Men stigge e kvar :) Jonte säger att han är vårt enda barn, så han blir kvar tydligen!
han ska oxå få vara med och ta första krälturen i soffan ikväll :D




Och när ska NÅN ladda upp min nya header somm emmser har gjort åt mig'? :(


Hejjppa


Kommentarer
Postat av: fru g

Avis på din snygga blogg. hur gör man?

2010-05-12 @ 15:13:03
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0