vart ska vi skaka våra lurviga i afton?

Ja, det är mitt stora dilemma! Vad händer och sker i alla lules kvarter?
Jag försökte övertala mina goa vänner att vi sak ta tåget upp till gällivare
och se vad som händer där! E ju nån marknad och när de e marknad i byar e de ju fest!

Men totlalt nedröstad och förnedrad blev man... :(

Igår hade vi tjej häng! Jag, emma och jenny. vi gjorde pasta och så såg vi film.
"Allt för min syster" jätte fin film, men jag vara inte så koncentrerad. Hahaha.
De vara riktigt mojjoht! Så jag har spanat in jennys blogg och snott en mycket fin bild! :P


Vilka pinglor vi e va!

Nåja, jag ska hoppa i duschen och sen ska jag leta reda på all tvätt och köra
den till mamma ;) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0