På tiden?

att jag kansek gör ett försök att uppdatera här kanske! :)

Jag har slutat jobba på stinas mat och börjat gå intro på gammelstans kortidsboende.
Trivs verkligen som fisken i vattnet! :)

Jag har vart på massa olika gallejj och tillställningar på senaste tiden, å kul har de vart.
Fiske turer och diversa andra upptåg, tyvärr finns de bara bilder då jag vart på gemensamt gallejj
med gullet hanna. Eftersom hon e den enda av mina vänner som andvänder kamera tyyyp!
Tänk om man var så ordentlig som hon på de... Vad kul de hade vart :)



Hmm, känns ju lite små skummt sådär när man ser på bilderna att detta ställe ejj finns mer... RIP!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Äntligen ett nytt inlägg, jag har väntat på uppdatering. KRAM

2010-06-27 @ 15:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0