Dagarna bara rusar förbi!

under veckan som gått har jag hunnit få 2 arbets erbjudande och vart på en intervju.
Känns som att allt släpptes på engång, typ sådär ett halvår senare!

I tisdags så var jag med i tidningen... Samma dag fick jag jobb - för folk läst de
i tidningen? :P Hahaha

http://kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5226661

Jobbar iallfall på Stinas mat nu :)

Man märker ju att man inte är van vid att jobba, fan man e helt slut!
Jag var ju på intervju på statoil också, det fick jag inte.
Var väl tur i oturen.

Sen i Torsdags så ringde en tant mig och sa att hon och hennes
man hade sett mig i tidningen och att dom har ett nystartat företag.
Dom tyckte att jag skulle komma till Örnäskolan idag...
Men jag tyckte de hela lät som nån typ av sekt, så jag tror jag passar!


Fredag var super kul! Carro Meller fyllde 20 år och bjussa på kalas middag.
Vi satt dör och spela ölspel och drack jello shotts och bara var!
Sen for vi på Allstar, fast jag blev lite för berusad. Kommer inte ihåg
hur jag kom hem, tur att gulle-gabbs va med! :)



GRATTIS CARRO!!! ♥



Lördag var iallfall jätte lugn! Var på kalas till boden och sen så
körde jag mamma och kjell till Ersnäs.
Sen blev de sushi och Lillen tog sin sushi oskuld - hon gilla de inte! :S
Var med Emma och Andreas sen sov jag hos mammsi :)

Nu ska jag avsluta dehär med min favvo-låt och berätta att imorgon gaddag jag mig!
De e lite hemligt än, men berättar kanske imorgon ;)


THE VEILS - LAVINIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN WHAT :D hos vem ska du köra? o blire d ja tror:)

2010-01-26 @ 09:52:08
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0