U T M A N A D

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem var den sista du träffade? Sunden

3. Hur lång är du? 165 typ

4. Vilken var den senaste film du sett? dirty dancing :P

5. Vem ringde du senast? Jonte

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Martin "Börja knalla ut :P"

7. Var är dagens planer? Se bröllops fotografen

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? Kom från henne för ett tag sen :)

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna typ

12. När vaknade du idag? 06.30 ringer klockan varje dag :(

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, när vi var yngre! Han bor fortfarande hos en kompis och heter Glenn ;)

14. Vilken är din favoritplats? Säger som hanna, de e sällskapet som göre!

15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm, svårt!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kvar här i lule tror jag då? Om vi inte flyttat till MJV? :P

17. Vad skrämde dig som barn? Kaviar och ostbågar! Mina morbröder brukade jaga mig me de och trycka upp ostbågar i mina näsborrar  när jag sov :P JAG HATAR ostisar och kaviar....

18. Vem fick dig att skratta senast? Emma typ

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ung och ung?

20. Har du stationär eller bärbar dator? station 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? trollor eller näck! Kan inte sova med kläder, e ju hemskt!

22. Hur många kuddar har du i sängen? typ 10... De ska va fluffigt och muffigt när man sover. 

23. Hur många landskap har du bott i? 1.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? djaaa! 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ja, e jag ute vill jag gärna ha skor?

26. Är du social? Ja

27. Vilken är din favoritglass? choklad om de e kulor, 88an om de e pinne.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en rejäl bil och en lägga

29. Tycker du om Kinamat? Oja!

30. Tycker du om kaffe? Neeej, jag är alderles för liten för kaffe! 

31. Vad dricker du till frukost? Inget, kan inte äta frulle. Blir lunch på jobbet...

32. Sover du på någon särskild sida? Tänkter inte på sånnt?

33. Kan du spela poker? jo

34. Tycker du om att mysa? Aa visst

35. Är du en beroendemänniska? Vet inte tror jag e rätt flexibel 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Hmm, joo! Emma Hagström

37. Vill du ha barn? Jo, när man fått en stabil inkomst och säkert boende!

38. Kan du några andra språk än svenska? teckenspråk

39. Har du någonsin åkt ambulans? Näääe!

40. Föredrar du havet eller en pool? Vart de e varmast :P

41. Vad spenderar du helst pengar på? Jaaa, svårt!

42. Äger du dyra smycken? mitt dyraste e typ förlovnings ringen, men vad räknas som dyrt? 

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hmm, max mat! Vart bjuden på middag hos mammi, lax skulle de bli! Men vattnet var avslaget pga nån läcka.. vilket nerköp!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Petter eller Adam, helt klart! 

46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt blivade på fingret då! :P

47. Vad har du för ringsignal? Micke har skickat över nån låt och valt som ringsignal. Dom sjunger ganjja och rizzla typ! Hahaha

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? njaaa, vet ej

49. Flirtar du mycket? Tsss, bara med jonte.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har jag nån?

51. Kan du byta olja på bilen? Jaaa

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? snabba cash börja jag läsa- 

54. Läser du dagstidningen? Jo, om jag har tillgång till den. 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Ibland.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIX, varje dag... Morron zoo räddan mina mornar.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min autograf på hemm kväll ;)

59. När var du i kyrkan senast? Hmmm, kyrkans hus när vi tog svin sprutan! haha

60. Vilka personer utmanar du?  Emma, Jenny och Camilla! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå har ni planer på att flytta t MJV???? :O :O NÄÄÄ du skojja?

2010-02-26 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0