Helgens "bravader"

Veckan kunde iallfall få sitt bästa möjliga slut! :)
Trotts min "depp vecka"

i fredags slutade jag 15.00 och for en sväng på stan med emma och andreas.
De var mysigt! Sen fika vi på Bästa fiket, OK vid max. värdens goaste winerbröd
och så dricker man en mer eller chokladmjölk till! 17kr! :D
Sen for jag och handla, fick panik och trode jag tappat mitt körkort... Leta och leta.
Men sen kom jonte på att han hade de i sin jack ficka :P

Sen hem och göra sig klar, sen knalla jag upp till Grönbergs och satt där och mojjsa
tills vi for till Frida :) Där va de massa folk.



PUSS ljuva kvinnor!

Sen bar vi vidare mot boden, till nån ny öppnad krok som va KASS.
Så vi rulla tillbaka till Luleå och allstar igen...

Var iallfall en trevlig afton, och när jag ser på bilderna längtar jag redan till nästa! :)



På Lördagen så vaknade jag halv 10 pigg som en lärka! :D
Så ringde mamma och fråga vad hon skulle göra...
hon svara lite fjortiz aktigt - Ska på stan med annelie, hurså?
Och när jag fråga om jag fick följa sa hon lite helv dissande att dom skulle åka buss!
Hahahah, men mig blev dom inte av mig, pappa hämta mig och släppte mig vid KH
Och när jag just klivit av mbilden passerar 7ans buss, så jag joggar och vinkar för jag tror jag ser mamma.
Flåsande när jag kommer på smedjegatan så har dom inte klivit av bussen WTF?
Dom hade hoppat vid shopping, min joggig tur var förjäves! hahha.

vi gick iallfall en runda, jag fick en jätte fin kofta av mamma, tack!
Och sen så drog vi vidare mot cooop arena. Vi var väl där vi 13.00
Och jagh kom inte hem fören 23.30 typ :( Var jätte trött.
Vi börja se gladiator och käka riskakor och drack cola..
Men jag slockna innan ens ceasar hade blivit mördad :P


Var var lite rockbilly när de var holly buddy!

åhh, tömmde min mobil med bilder nu, hadde kunnat lägga upp 1000!
Men de orkar jag inte nu ;)

Nu ska jag snart hoppa mer i soffan och gå och sova tidigt! Kl 9 tror jag ;)

Vi hörs väl nån annan dag säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0