HEJ BLOGG JÄVEL!!

Åhh, jag har vrat kass på att blogga nå den senaste tiden!!
Men mitt liv e förtillfället super tråkigt...

upp 06.30 jobba 7-16.30 Hem, äta, tv till 21 sen hopp i sängen.
Sen har jag lyckas få nån inflamation under min fot så jag måste till läkarn imorgon...
DE SÖG! Men är inte så häftigt att stå upp 9,5 h och vara fet. Hahaha.
Fast man kanske har fel skor oxå, får väl skylla på de då? :)

SÅ alla som jag inte hör av mig till eller e allmänt tråkig, så äre bara för att hela mina
veckor ser ut såhär! Så ta inte illa upp :)

Har så dåligt sammvete när tobbe ringt två dagar och velat komma förbi å
se ormarna då jag redan har somnat :(
SORRY!!

Nu ska jag gå och göra lax-tacos! :)

Se yooou later allgator




Kommentarer
Postat av: frun

efterlyser d omtalade blogginlägget som ja hörde skulle vara lurvigt... om någon liten fest m härligt sällskap;)

2010-02-21 @ 23:41:40
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0