galen.

Jag har haft en riktig depp vecka...
Blir så ledsen.

Hur jag ser människor som en gång vart personer som jag älskat och kallat vänner
försvinna. Försvinna in i ett träsk av droger, fel beslut.

Människor jag trott på och fortfarande vill tro, som jag har haft höga tankar om!
Människor som jag vet bara pissar sig själv i ansiktet.
Sådana jag vet är smarta, gemonsnäll och kapabla till allt dom vill.

Men det värsta av allt är att man inte kan göra nå, hur mycket än
jag säger och försöker visa hur mycket jag bryr mig så pissar dom mig i ansiktet också.

Varför kan inte allt bara var som förr?
Jag vill inte bara acceptera de.

Vidriga vuxenliv

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är så underbar Linnea!!!

Du törs säga för att du bryr dig, vem fan gör de idag. Sen är de upp till dom att sluta.

2010-02-21 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0