Twilight

Twilight, en film som jag först rå-rata! alla fjortisar prata bara om edward...
Vampyr film, finns de värre genre? KNAPPAST.

Men när jag såg denna film första gången känndes de som att man riktigt
drogs in i filmen...

JAG ÄLSKAR DEN.

Så den just igen, 20 november kommer den nya new moon.
Börja grina av att bara se trailern, å så jag längtar!

Har du inte sett Twilight GÖR de.
Speciellt Hanna och Emma ni kommer också älska den!

Min älskade älskade sitter hamnvakt, fan att man saknar han när man
ska sova som mest! Vilken enorm trygghet det är att bara ha nån där jämt...
Du är guld värd älskling



Just ja! Hra glömmt berätta de, vår käre inneboende Dag-Otto har under natten rymmt!
Jonte vaknade vid 9 att han hörde nått, när han klev in i vardagsrummet...
Vem om inte Dagge låg på hyllan i vardagsrummet? hahah. Tur att han inte
hann försvinna helt! Så vi höll på fixa och trixa så ingen av dom
skulle kunna rymma igen... Nått när jag sitter och ser Twilight så hör jag bara
hur det låter i hela taraiumet och titta dit och såg att dom höll på klättra under
ljusrampen, jaha tänkte jag inge mer med det!

När jag sen är påväg mot toaletten verkar det som att dagge också e på språng!
Halva han hängde då utanför terariumet. Jag och jonte har mött vår överman,
Han är du absolut inte dum inte! :P



dehär var tidigare under dagen efter vi fixat! Men han e inte dum inte!


Kolla vad sött dom låg igår! NAAWW

Nu ska jag då i varje fall säga godnatt :)

Take care!♥

Kommentarer
Postat av: no fear emma is here

mjähehhee ni blir fetägd av dag-otto! och du skulle ha mig å sova där i vardagsrummet jag hade inte velat vakna sked med dagge! men allvarligt jag är hungrig, JALLA ME CHEEESE!!

2009-09-16 @ 12:35:54
URL: http://eemmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0