TiSDAG

Hej allesamans! ;)

Igår for vi ju och bada oms sakt, super mys fast petter ramla och slog hål i skallen!
Raka vägen till vårdcentralen i boden, meninga större skador!
SOM TUR VA! älskade "lilla" långa petter e oskadd :)

Emma tyckte jag skulle följa till mammsen och sova där, så sprang
bara upp och hämta mina "frisör" grejjor och sen till kvarre och köpte hår färg :)

Klippte emmas hår på kvällskvisten, bara en liten toppning.
Sen hoppa jag i säng och löste korsord är Maylis "skadad" sen Vuollerim :P

Idag har jag gjort slingr i emmas hår och sen vart coh firat lilla mormor!


Världens finaste lillasyster som gör en solen i ögongen pose med
sin nya ollon-mössa♥

När jag kom hem for jag förbi kvantum och handlade nå mjölk, och rotfrukter :)
Ska nömligen bjuda på middag imorgon!

Vår käre vän Henke kom förbi med en älgkött bit i söndags, bjöd han på middag men
det dög inte! Så då fick mamma, kjell och Emma komma istället :P

Så nu står en gryta på spisen, i min nya lergryta som jag fått av kjells mamma Raina! :)


Gott ska det bli, imorgon! då ska den redas och bli ännu MUSTIGARE som min käre
vän hanna skulle uttrycka sig :)

Sen så har jag staplat upp mina rotfrukter så fint, bara för att pappa skulle komma
förbi och hämta emma och johanna som har vart här på idol mys!
På mitt pelarfat som jag också fått av raina :D



Så middags sedeln ser ut såhär imorgon!

Älgköttgryta
kokt potatis
Ungsstekta rotsaker

Jag längtar! :P

Men nu kära vänner(och kanske andra som läser min blogg?) ska jag mojja upp i soffan
med jonte coh se om de är nå på tv:n kanske lösa ett till kryss i min korsordstidning
"Nybörjar kryss" och ändå tycker jag de e svårt?


PUSS♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad söt! hon blev ju jättefin i håret!:)(y)

2009-09-17 @ 22:45:39
URL: http://johannabry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0