"Hjälp av min assistent"

Hej alla söta fans!

Min gulliga assistent har hjälpt mig lägga upp låten nedan!
eemmaaa.blogg.se

skämt å sido!
 Tack för de söta Emmser :P

Igår var jag med mamma hela dan, de var super mysit!
Vi såg film och så.... Sen drog hon till Alvik så jag fick fara hem en sväng.
Har länge velat göra ett recept som jag hittat, men som inte jonte skull eha gillat.
Så mamma och emma blev mina försöks kaniner!

Vi överaskade mammasne när hon kom hem ;)
hon trodde hon skulle få äta en frys pizza :P


Så vi(jag) duka fint och vänta in klöven!



Här mumsar hon! och min mobil kamera är väl inte bäst! hahaha.



De var en mustig tomat soppa som man satte sqush, baby spenat och
knaperstekt bacon i :) Asa gott :D


Systeryster skulle väl kröka som vanligt! så tvinga på hon en skinnkjol
som e asa coool! och lepard till de ;) hahhaha.

Sen kom Hg, hon styla jag helt om :D hahhaha. 



Sjukt söööt :) hihihi. Skulle bara vara en före/efter bild :P

Nus ka jag göra mig klar, mammsi kommer på nå tag! :D

Jobbar ikväll, hör av er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

länken till din assistent funkar inte

2009-09-05 @ 11:04:55
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan linnea! jag vill medela dig om att du är bokad på söndag av mig och jenny, såvida du inte redan planerat annat. tack på förhand.

med vänliga hälsningar

Emma.

2009-09-05 @ 13:10:21
URL: http://emmoos.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för middagen det var lovely =)Kram från mammslingen

2009-09-06 @ 11:22:59
Postat av: Anneli

Spännande mat, inte derekt vad man skulle göra men ser ju gott ut.Fin dukning och ljus gjorde en bra mysfaktor. Men vad är baby-spenat förnågot?

2009-09-08 @ 10:41:55
Postat av: LiNNEA

baby-spenat är bladen som e e i :) de smakar lite sallads aktigt :)

2009-09-09 @ 11:14:26
Postat av: Anonym

baby-spenat är bladen som e e i :) de smakar lite sallads aktigt :)

2009-09-09 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0