...


1. Vilket namn står på ditt födelsebevis:
Gunnel Frida Linnea Nordström
2. Årsmodell: 1990
3. Husdjur: Ormarna Stig-Niklas och Dag-Otto :)
4. Favoritfärg: Jag gillar alla färger!
5. Piericing: överläppen, näsan
6. Tatuering(ar): 3 el 2 beror på hur man ser de :P
7. Födelseort: Luleå
8. Bostadsort: Luleå
9. Nuvarande bostad: En två på Tunastigen, SUPER!
10. Har du varit kär: Jag har ju min underbara!
11. Har du varit i några andra länder: Thailand, Grekland, Turkiet... säkert nå mer!
12. Har du varit med om en bilkrasch: Nää, som tur e! nu ljög jag, en liten tant körde in i oss för nå tag sen. Men inge krasch! bara en liten påkörning! :P
13. Kaffe eller glass: Inge av de? Men glas isf 
14. Antal syskon: 1, bästa!
15. Favoritmat: Den va svår! men absoluta favvo är ju sushi!
16. Bästa veckodagen: Jag gillar söndagar, de e våra mys dagar! Men vet inte annars...
17. Senaste låt du lyssnat på: Lasse W och melissa horn - som jag hade dig då
18. Favorit Serie: DHW, the L word, hem till midgård :P
19. Tycker inte om: Elakheter och bråk, Gröt är ju inte heller gott!
20. Ögonfärg: Jadu, gröna typ?
21. Senaste sjukhusvistelse: Skulle och kolla om jag fick operera bort mina halsmandlar, men ikket!
22. Hur många gånger kuggade du på körkortet: Ingen gång!
23. Vem fick du senast e-mail från: Defenetivt facebook, åh dom bombar ju en! ARRRGH
24. Har du någonsin blivit dömd för något brott: Ja, urkundsförfalskning :P  
25. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Ingen! vill inte ha nå kreditkort.
26. Vad gör du när du är uttråkad: Tv, eller sånt här?
27. Vad retar du dig på just nu: Inge, känne rmig gla!
28. Det bästa du vet: Jag gillar de mesta, de är vad man göre till! Men va slåt familjen?
29. Stjärntecken: Skytt
30. Vad har du för kläder på dig just nu: De va ju intressant? haha, mysbyxor och trollor!
31. Fobi: Ingen, eller gillar inte när folk viker papper och drar som fingrarna på viket! Hoooa
32. Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Jag hade velat skänka dom till funktionshidnrade! nån klass ås dom kunde göra en klassresa eller nått roligt!
33. Vilket är dom vackraste orden du vet: PASS! de va väl en skum fråga?
34. Vad la du dina sista pengar på: Har fortfarande kvar några slantar!
35. Är du långsint: Nä! elle ribland kanske :P
36. Vilken är din bästa egenskap: Jag är nog väldigt snäll.
37. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Hitta ett jobb.
38. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: ja och nej, vet inte om jag skulle klara det. 
39. Vad gjorde du i sommar: Flyttade, sen har vi levt som kyrkoråttor :P 
40. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Utstråling, styrka, ärlighet
41. Pojkvän: Jonte :)
42. Bästa känslan: Lycka
43. Närmaste vännerna: Jonte och Emma
44. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Tror dom ser mitt stora röda lockiga hår och antingen gillar dom de eller tycker de e hemskt :P
45. Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: Ingen, vad jag vet!
46. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Stockholm? :P haha
47. Vad är viktigast i ditt liv: Familj, och jonte! vänner!
48. Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: Nä, hoa gillar inte sånt! men har däremot brytit ett par stycken!
49. Finns det ngn person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för? Skulle nog vara min lillasyster.
50. Planer för kvällen? SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0