En liten hemma kur!

Det värsta som finns måste ju vara att ha hosta och inte ha
nån dunder medecin hemma som tex cocillana!

Men här är ett litet tips som jag tycker funkar toppen :)



Riv lite ingefära, typ 1cm eller nå sånnt, tv några skivor citron,
en rejäl klick med hounung och så kokar man vatten och häller över :)
Trycke med skeden på citronen och rör om!

Om man inte gillar de kan man bara at hounungs vatten!



Slut på "Linnea tipsar" som min syster skulle skratta och säga när hon läser de här...

Idag har jag stigit upp SEEEENT, dålig där! hållt på ringa och grejja och så har
jag diskat typ hälften av allt porslin, skålar, bestick och matbacka vi äger...
KÄNNS DE SOM. Jonte har "lagat" mat. Hna tyckte vi kunde byta...
 
Så nu är klyftpotatisen i ugen och snart ska vi kasta in köttet också :)
 


Sen bär de av till boden, jag, emma, petter, matin och per ska fara!
Bada och mojja ;) hihii.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0