En kämpig fredag!

Klockan ringde 08.15 och var så sjukt trött!
Kan inte fatta det, tror de bara är för att den där klockan va ställld!
För annars e jag som en egen väckarklocka :P hihih.

Coop arena vid 9, var en jobbig dag! Värdens stress inan hälso skille komma...
Städa städa städa! men alla kiosker gick igenom :)
Tur de, tror jag blivit lite sjuk, kände mig så hängig!

For hem, andades ut och drog till smedjan :) Hra fått ett par jätte fina skor av
pappa, eller fina, men sköna! Det vara som att vandra på moln med dom!
Sköna som fan, och ändå rätt fina!

Pappa fråga mig om jag tyckte dom va fina på affären, jag tänkte inte på det och
svara med ett typisk sånt där "inte tänka sig för innan svar"
-För att vara sånna här tönt-skor så va dom as snygga!!
Och killen som hjälpte oss höll på vika sig i skratt... hmmm.

Köpte även en present till emma, tror hon kommer bli jätte glad :)
Sitter på bärbara så kan inte lägga in nå bilder, men gör de säkert
imorgon eller nått ;) Eller kanske inte!

blir nog en galen stressndag imorgon! första hockey matchen och inget är
på plats, vi har ingen egen kaffe bryggare och ingen diskmaskin...
blir väl bra iaf....

Nån av våra kära grannar ovanför oss har VÄRSTA festen!
Hör knappt tven här nere :(

Hoppas dom inte lever om så mycket när jag ska gå och sova :(



Sitter och sneglar lite på  IDOL, börjar gilla de lite...
Tror jag blivit ännu mer tantig!



En gammal goding! har inga roliga andra bilder på denna!

Och dumma dig mamma! trodde du hade komenterat att stigge och otto
va gulliga, och blev jätte gla, tills jag såg att de va på mig och jonte :(

Trevlig helg på er alla!

KRAMIS♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur kunde du ens tro det......

2009-09-26 @ 22:08:40
Postat av: hanna

JASSÅ hade ja läst din blogg innan ja skrev själv hade jag fått skriva om d du skrivit.



idol = tantvarning? jaherregud. jag hade kunnat skriva ett helt inlägg om detta nu när jag blev upprörd av TANTstämpeln för ja ÄLSKAR ju idol

2009-09-26 @ 23:46:24
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0