Dålig på de här...

Jag är väl inte den bästa på att blogga kan man väl säga?
Hahah, men jag käpmar på! :)

Idag tvinga sunden med oss till baan thai på lunch, men va värt!
ibland måste man få unna sig tycker iallafall jag :)

Efter de gick jag och Emmsan upp till magnus, emma har vart hundvakt!
DÅLIGT av mig att glämma ta en bilde på denna lilla skönhet!
Selma heter hon iallafall coh är en doggyargentino :) eller nå sånt!
Vi har lärt den liter tricks och så :P

Sen gjorde vi stan, börja va några veckor sen!
Jag hitta iallfall ett par "most to have skor!"
Imorgon är dom mina, dom va så jag!


Lite rock n´roll och cooola! :D

Sen hitta jag även en almenacka var också perfa till mig!
Fast den va mest gabbi, men jag vill ändå ha den :)



Coool va? ;) fast dyr! 129:-
Men jag behöver en och skriva upp tider och möten, så de passa prefekt :) hihih

(Mamma, om du läser min blogg läs inte resten av de här inlägget)


Jag har töjjt mina öron lite till! :) fick nå bling-tunnlar av Gabbi som va 8mm så
var tvungen :P Lungn mamma, de växer igen om jag blir less!


inte bästa bilden, men man ser iallfall :) hihiih.


Avslutar det hela med en bild på lilla skönheten Stig-Niklas i sitt varma bad :P








Kommentarer
Postat av: Anneli

Skorna var verkligen du:)

Men 129kr, är ju inte mycket om man tänker på hur mycket man andvänder den och tycker om den. Bättre det än att ha en ful som du spyr på varje gång du ska skriva i almenackan.

2009-09-08 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0