DAGViLD!

Hallå! de är ju förfan torsdag idag, helt lost har jag varkligen trott på att
de vart onsdag.... Skulle va med älskade, saknade och bäste gulli-gabban idag,
men eftersom jag trott att det vart onsdag missa jag de helt!
fast jag har ju ändå fått jobba hela dan typ...


Här e en bild på Gabbi, hon är den vackraste jag vet!♥
LOVE U, MISS U!

Jajusste, var ju och jobba! Nu börjar hockey säsongen sakta dra igång!
Coop arena är ett stort kaos, men börjar bli riktigt fin iaf :)


Sen stress jag hem, börja dra igång matlagingen! Tur att jag var smart
och kokade grytan igår :) Så var bar att reda den lite.
Gjorde rotsakerna också, fan så gott och höstigt det känns att äta! Mmm.


De ser så fint och höstigt ut! :) Sötpotatis, rödbetor, morot, kålrot, lök.

Mamma och Kjell kom in droppandes där vid 17.30 emma hade dukat så fint :P
Mamma gick såklart ann och diska och torka överallt! Precis som hon blir irriterad när
mormor gör så, VAD GÖR HON SJÄLV? :P hahaha. Hon börjar bli så lik hon...
Tur att jag har både världens bästa mormor och mamma!
Hon fick ett förkläde så hon skulle passa bättre in som städtant! ;)
Världens finast förkläde, som verkligen peppar en när disken e tråkig!

Tadaaa! Jag bara älskar det! Muffinsen e en ficka :)

När mamma, emma och kjell drog så tog jag bärpajjen som blev över
och for upp till Herr och Fru grönberg :) Vi hade idol-mys och kollade på
tjuvtittar av twilight och även lyssna lite på Winnerbäck!
Härlige Lasse W :)

Sen ville Tobbe hälsa på sina ormar, så vi traska ner till oss på 45an,
Spela kort och hade ormbad!

Dom bara rörde sig så mycke, så fick som ingen bild på dom :P

Herr och fru, tack för en trevlig kväll! :)

OJJj! höll på glömma :P Tobbe är lite små krasslig, så jag gjorde en förskylnings
drink åt han! Han ställde upp på en klockren bild :)



Det får avsluta detta blandade och grötiga och bildiga blogg inlägg! :)
Tycker ändå jag blivit rätt duktig, eller hur emilia?! nästan bättre än dig! :P

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: frun

HAHA ja, klockers bild på saibot! längtar tills du lägger upp nästa inlägg. Med dom mustiga måltidsbilderna. Så jag kan sno dom & blogga ja oxå........ kliar i fingrarna! o de tar väl en evighet innan du får in dom!

2009-09-18 @ 18:33:58
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: kusin E

jo jävlar, de tar sig!;)

2009-09-19 @ 14:01:35
URL: http://eemiliajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0