Utmanad av härliga Camilla!

Efter som att jag stalkar Camillas blogg så har jag blivit utmanad :)
Det går ut på att man ska berätta 10 sanningar om sig själv...


1.
Jag är rädd för droger, och tycker det är så obehagligt att se mina bekanta och vänner
förändras av det.

2. Jag har svårt för att vara arg, fast jag vill! Blir bara ledsen istället. 

3. Jag tar lätt illa upp när människor är elaka, bara en liten greh kan få mig helt knäckt!

4. Är rädd att jag ska missa nått! Därför har jag panik av att bara sitta hemma.
Som tex nu ångrar jag stort att kag inte for med petter och martin å såg film!

5. Som Camilla kan jag också vara väldigt pedant när det gäller vissa saker. Vill gärna att det ska vara
på mitt sätt - de e ju de ända rätta ;) Nä, men menar typ när man bakar med ungarna på fritidsgården
och dom vispar på fel sätt kan få mig att känna panik! :P

6. Jag trasslar lätt in mig, jag lovar alla för mycket och har svårt att hålla det!

7. Längtar ofta hem, här kan det bli så lungt. Hemma så var de altid livat och vi hade superkul och
supertråkigt ibland! :P 

8.
Är grymmt snabb på att göra mig klar... Kastar på mig första bästa och drar!

9.
Är grymt lat på att städa osv.

10. Hatar våld och gör allt i min makt för att stoppa människor från att slåss.
Ibland är det inte det smartaste att gå fråm till två främmande människor och försöka stoppa dom.


OCH NU! Utmanar jag Lillen, Emilia, Hanna, Emma och Jenny!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heheee Du är för goo du! =)

2009-10-12 @ 08:00:20
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/
Postat av: FruGrönberg ^^,

hm, då kan jag ju börja med sanning nr 1 här.

JAG HATAR SÅNT HÄR, men e för tjurig så jag måste svara haha!

2009-10-12 @ 10:36:55
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0