surt sa räven...

fan, blev inge jobb för mig.
Snacka om att ramla på mål linjen...
Han ringde för ett tag sen... dom valde mellan mig och nån annan.
Den andra fick det...

Jajja, känns iallafall kul att vara lite nära iaf.


Idag har jag mått betydligt bättre, var på intervjun och sen på apoteket.

Proppa i mig alla mediciner och mådde toppen efteråt :)

Var till boden på det nya köpcentrat med pappa och emma... Det var mins sakt kasst!
Så vi käkade på nå hak sen rulla vi mot lule igen...
Jag for bara hem och hämta min nyckel och sen var jag hos mammsi tills jag börja.
Var så kul att vara på fritidsgården igen! Älskar verkligen att jobba dära.

Syster och Johanna följde med hit sen :) Vi har vart ner i källarn i huset brevi
och duschat.. vattenskadan you know...

Dom drog iväg på donken, dom va så sugna på en chees :P

Imorgon hade städning verkligen behövts, men e så less.
Tror jag hänger me mamma, emma, sanna och elin på teknikens hus istället :)

eller varför inte bara va hemma och mojja?

När Henke slutar jobba ska vi iaf fara till mjv och äntligen hämta bil skrället! :)
Ska bli SÅÅÅÅ skönt att få igång en bil igen.


 Lillasyster och extra lillasyster :)

Nu ska jag ta en PN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0