Måndag


Startar med min cooola nya tröjja!

Idag har jag, petter och martin börjart "vårt nya liv"
undra hur många gånger per år man tänker den tanken? :P
Men känns bra! :) Petter och Martin e ju härligast och kommer nog bli
kul bara!

Petter ska på intervju 14.00, jag börjar känna mig nervös!
För han har tjatat om de där sen Torsdags typ!!


Petter grymmt brutal i typ 7-8an!! ;) hahaha.
Hitta massa gammla bilder på fritidsgården när jag jobbade i lördags :)

Nåja, jag vaknade typ 12.20 ÅNGEST!!! Pette roch murtin va här och vi börja
dricka te och fika där före 12 typ, sen så börja vi göra olika kort tricks, och sen
spela vi vänd tia med bluff! :P SUPER KUL! Murtin vann, på tur!
02.30 börja dom rulla... Så var väl därför man va så trött imorse!!
Men sådär e de jämmt, när man inte vart me varnn på ett tag har man så mycke
att snacka om! :P Hahahha. Min käft gick i ett typ.


Här e den söta fågeln jag rädda från leo´s :)


Nu ska jag hoppa upp och käka något :) sen ska jag leka med ormarna! :)


Dag-otto, lite lurig!


Kommentarer
Postat av: hhh

petter o martin vet jag inte vilka d är. men det verkar som om man kan jämföra dom lite som piff o puff? lr vad? är dom bröder lr bara bundisar?

2009-10-12 @ 16:55:57
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0