I kalix

Igår kom vi fram efter en låååång dragen buss resa...
ÅH, vad jag längtar tills vi kan få igång bil aset!

Johan var här, så vi åt en härlig middag coh spela lite plump! :)
Jag kom sist som vanligt :( JAG HATAR PLUMP!

Sen ställde vi upp frmför tvn och såg på sveriges fulaste hem och hollywood fruar! :)
Tråkigt att det var sist programmet, jag gillade som de.

Sen gick jag och ywonne på en härlig promenad i snöfallet, vi kom in precis till
Onda män, var skit bra handlade om en slav handlare :(

Sen hoppa vi i bädden och sov till 10 idag.
Ywonne hade kokat jordgubbskräm åt oss till frukost, de va mumma!
Sen gick vi ut ett tag och glodde, nu nyss har vi ätit strömmingsflundra och potatismos.
Johans kompis kom med 12kg strömming hit igårkväll, så vi mumsa på de idag!

På torsdag kommer vi hem, lagomt tills jag ska börja jobba :)
Hääärligt.


Kommentarer
Postat av: hanna

gud va lyxigt m nykokt kräm

2009-10-06 @ 15:45:31
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0