Hallå?

Anonym om MOT LULEÅ!:
där var han smal och fin, men nu har du gjort honom fet igen. stackaren.
IP: 85.226.53.167


Men hallå? Är ju inte precis så att jag har matat han?
Du kan ju se även på mig att jag var BETYDLIGT smalare.
Så visst, det kan jag gå med på! Vi båda har gått upp mycke sen vi träffa varandra!
Men är det inte så många gör? Man träffas och trivs så pass bra i varan så man
helt enkelt inte tänker på om man går upp några kilon... Iallfall för mig!

Alla är och ser ut som man vill, och tycker att det är synd att folk ska sitta och
klanka ner på dom med ett "annorlunda" utseende!
Jag och Jonte ser väl själva i spegeln att vi e feta? Ingen vi behöver påminnas om.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Typiskt en fegjävel som bara törs skriva när dom är anonyma.



Kram på dig

2009-10-09 @ 09:10:34
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0