Godmorgon!

Denna morgon börjar betydligt bättre än igår...
Igår klev kah upp, skulle kolla tv och så funkar bara 1,2,4,6!?

Så jag ringde till comhem, jag hade blivit spärrad för att jag inte betalat räkningen?!
SOM JAG ALDRIG FÅTT!!! för vem fan skiter i att betala en räkning som endast är på 64kr?!

När jag ringde prata jag med en typisk dryg, stureplans brat-bög!
Han var dryg somfan när jag sa att jag inte fått nån räkning, då svara han "de måste du"
OCH HUR VET HAN DE?!?!?!? Sen kunde jag inte ens få uppgifter att betala heller...
För de hade gått till sergels inkasso, så ringde dit då, 20 min i kö och all gånger jag fick ringa upp
för att jonte pratade så jag nte hörade vad den där kärringen sa...
ÅH.

Jajaja, på tal om hästar
så sitter jag nu här och dricker mitt gooda och mustiga pulver!
i början smaka de skit, men nu när man inte äter så mycke sött så
har de typ börjat smaka som oboy :P gott gott!

Jag sitter här och laddar upp för en promenad som jag FAN ska ta mig ut på
idag :)


Här e mina nya värstings-skor! tycker faktiskt att jag får några vuxen poäng för dom!

Jga har en gång för alla svikit mina adidas superstar eller va dom heter...
Har typ haft alla färger man kan  tänka sig på dom där!
Men dom e inte de bästa för min platt-klöv. Så in med de nya-ut med det gammla!




Blid 1, världens finaste fat drån fröken april (halva priset) fylle rju år snart...*pik,pik,pik*
Bild 2, hudvårdsserien jag gav åt älsklings emmsi! :)


Nä, nu e de ut och röra på dö-fläsket som står här läst på listan! :)

Ha en bra dag♥


Kommentarer
Postat av: frun

jag har ej heller fått comhem, tänkte på d nu när ja bet. räkningar. men ja täönkte skitsamma, snart kommer en påminnelse säkert, SKUMT att just comhem försvinner på tuna....... hm...... kan d va ngt lurt?



och du MEGA MÅNGA vuxen poäng för dom där bergsklättrarskorna!

2009-10-01 @ 14:36:36
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0