Godmorgon fredag! :)

Idag är det fredag, inte för att det känns som någon speciell dag när man e
arbetslös och meningslös!

Är väl inte så stora planer, det bara att jag ska hänga med petter och murtin än :)
Hur skulle jag klara mig utan dom? :)
VÄRLDENS BÄSTA

igår efter hockeyn kom adam, petter och martin hit, hade tagit hem hamburgare.
Åt dom och min käre man! så dom mumsa sen hängde jag me dut en sväng! :)
Och vad tiden går fort när man har roligt. Helt plötsligt hade klockan blåst iväg
och var strax 2... Vi hade ju bara farit runnt och surrat på!
Hann även bli stannad av farbror blå, dom var trevliga denna afton :)

Skönt att  vara "hemma" igen! Och återgå till vardagen!
Nu ska jag ta och ringa min älskade mor och hörva vad hon har för sig :)
Åh, kom på att hon var på telia hela dagen + natten :(

Jag som rdan har vart besatt av piano musik här ett tag råka
komma in på en jätt cool tjejs blogg!
http://bettybooze.blogg.se/

Förutom att hon är väldigt vacker verkar det var en mycket smart tjej.
Med huvudet på skafft och som vågar stå upp för sig själv och hennes ärr!
Och med en massa piano musik på hennes "ipod" på bloggen.
Läs den! :)

Nu ska jag iaf avsluta detta, är så taggad på att hitta på nått...
Bara fara in till stan och drälla eller nått.
BTW, jag petter och martin och knakse jonte börjar träna på måndag!
Super taggad!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0