Fredag + Lördag

Sara och Johanna ringde och fråga om jag ville följa och käka pizza...
Sammtidigt som jag satt och åt mina underbara snitzlar! Så bjöd in dom,
dom kom verkligen inglidandes på en räkmacka och fick mumsa i sig.

När vi ätit så for vi till kvanntum och handla lite chips och så som vi kunde bjuda på :)
Så köpte vi nå nektariner, och hemma gjorde vi bär-drinkar! Kiwi, nektarin, hallon, sprit och fruktsoda.
Var super goda.

så hade vi en liten förfest hemma hos oss! :)
Var trevligt! Adam, Petter, Martin, Crille, Sebbe, Fredrik, Sara, Johanna och jag!
Sen bagav vi oss till allstar och där träffa vi värdens underbaraste Emil.
Jag coh sara hade 2 sekunder innan undrat om han var där... Å de va han!

Sen for vi hem till mamma på efter fest!
De sög så vi drog vidare.. 40+ som typ satt och lyssna på westlife eller nå annat smör band.

Så vi for till nån Rikard i stan istället :) Var betydligt minde snitt ålder och kvällen bestod
mest av snack om Emil, med Emil! Så vi prata mycket om sexuallitet och diverse!
Tills vi senare drog vidare hem till mig och fixa en ham´burgare.
Hade ju tagit hem massa från hockeyn, så var bara att mumsa!
När Sara, Johanna och Emil for från mig var klockan runt 06.30
och då hoppa jag i sängen! :)

Absolut värd kväll, kul!


Idag vakna jag och Emma ringde strax efter jag vaknat. Vi låna mamma och kjells bil och
for till dollar store :) Sen träffa vi petter och anton så vi surra lite med dom.

Vi hade ingen att göra så vi ringde till Hanna, Tobbe och Lova så vi for till Leo´s med dom!
Jag och Emma lekte med Lova så man blev alldeles slut!

På Leo´s så hjälpte jag 2 små barn att hitta sina föräldrar och sen rädda jag även en liten pippifågel
som hade vart inne på Leo´s och sen flygit in i rutan vid entrén :( Så den var lite groggy, jag bar iaf ut den :)
Hoippas den piggna till, va så söööt! Ska lägga in bild sen :)

Sen for vi vidare och så avnjöt jag coh jonte en god måltid på t-stigen 10! :)
Tack för sällskapet härliga familjen grönberg! ♥

Skynda hem, böt om och for vidare hit :) Så nu sitter jag här och har kännt mig bakis sen 17 typ :( Har gjort våfflor så att gårdsrådet fick sälja och käna in en slant!

Dom är så lungna och tysta ikväll att man blir helt seg av bara det! Men skönt e de, förutom att tiden går såååå segt :( Nu ska jag hoppa ner i soffan och se på fucking åmål med dom härliga ungdomarna :)

FUCK THE GYM, WE ARE GOING TO LEO`S PLAYLAND!


Förbi på min klassfest efter jag slutat!



Kommentarer
Postat av: Anonym

naw vad söt du är !tack själv för allt det var skit kul tillomed om att prata om mig ^^ och jag har inge pengar på min mobil annars hade jag svarat kram

2009-10-11 @ 23:02:41
URL: http://pocketbooke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0