Dåligt av mig!

Helgen i stockholm var fett bra! :)
Vi hade roligt, mysigt och mojjigt!

Jag och petter är nu sjuka, mycket sjuka.
rode jag hade svininfluensan så ett besök på jouren gjorde mig lungn.
Ingen influensa! Jippiii, var bara riktigt förskyld :)

Imorgon ska jag på arbets intervju, e så nervös!
Men nog gåre bra, han verkar då vara intreserad av att
"ha" med mig i hanns lilla projekt!

Inte ofta man blir inbjuden på intervju dagen efter man skickat in CV?
Fast var ju tvungen att ställa in.. han skicka ett merp när jag
satt i bilen på väg ner till huvudstaden :(

Så imorgon smäller de! Jiiihaa!

håll tummen för mig! :)

Puss coh hejjja

Kommentarer
Postat av: frun

Inte har du nämt linn nååågonstans ;);) tsss

2009-10-31 @ 11:13:54
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0