Bara jag och Camilla som har nått i huvudet? ;)

UGGSEN är döda, so last year!
Nä, men skojja! Man ska ju ha på sig vad man själv tycker om och tycker är fint!
Jag hade säkert tyck dom var finare om jag ens kunde ha dom, men skftet är för
smalt, har en gång provat ett par. FAN FÖR MINDA VADER!!!

Men jag tror inte dom e så fotriktiga om jag ska vara ärlig!
Helt platta och med typ en frigolitbit som man går på, och så måste dom ju
bli sjukt blöta. (jag kör ju på bergs-klättrar skor som hanna kalla dom så fint)
Som man var tvungen att värma i ugnen och sen gjuta efter sin egen fot, de e high tech!

Helgen, som var MYCKET lugn med tanke på förra har vart mysig!
I fredags va jag med mammsi och pernilla på stan, sen så styla jag mamma! :)



Klicka upp och kolla in mammas super cooola klänning!
Som hon köpte på D - store, asa fin.

MEN tyvärr måste jag tappa några kilon eller 10 innan jag kan tjuvlåna
denna! :( "Jag e för fet, allt e förstört" Bara Mamma och Emma som fattar! hahha.

BTW, på tal om hästar...
1-1 innom svininfluensan.

Feta är en riskgrupp och får låttare influensan - till mig/oss!
Feta får förtur på vaccinet som kommer + till oss ;)

Men tillbaka till ämnet, körde mamma och kjell till kallax till en 40-års dojja.
Mamma bjöd, mig emma och HG på kinamat också, så satans gott.
Jag åt säkert i en timme, försökte verkligen få i mig allt.
Men det tog stopp, skulle vila ett tag för att få i mig de sista, men då hade emma slängt :(

Fick även höra att jag hade världens snyggaste mamma under kvällen, fast de viste jag ju redan ;)
*smör, smör, smör*

Jag och jonte såg bara film ohc mojjade sen, hoppa i bädden och sov så gott!

På lördag var det match, jobbade på hockeyn som vanligt alltså!
Och tyvärr hanna, har ingen bild med keppan, men ska fixa en på torsdag ;)

Sen körde jag åt Adam och Martin, en mojjig kväll med "fest" hos sebbe.
Gång på gång kom vi på hur mycke vi sakna petter, vi prata om han mest hela kvällen.

Men! Hände en rätt rolig sak när vi var ute... Jag träffade en bekant på braserietparkeringen och
tuta till han och ställde mig bervid hanns bil och börja surra.

Helt plötsligt dyker det upp en utlänsk kille som börjar tok knacka på adams fönser.

Kille: AHHHAAA, vafan du tuta åt mig vavavva?
Adam: Hallå, ser det ut som jag har någon ratt som jag kan tuta med?
Kille: Eyy, du inte prata sådär till mig!
Adam: Och hur fan tycker du att jag ska prata då?
Kille: Varför du tuta till mig?
Jag: Var jag som tutade, till mina kompisar! Absolut inte till dig.
Kille: ser dum ut och hanns kompisar flockas runt vår bil!
Adam: ÄH, spring och lek med dina kompisar nu. Hej då. Vevar upp rutan...

Hahhaha, det var lite småkul! tss.

Sen vräker adam ut sig! AHHH, nu fattar jag... Vad? frågar jag.
På hanns kamel så finns det säkert ratt och tuta på både höger och vänster sida!

Misuppfatta inte nu! Vi är inte rasistiska för 5öre!


Vid 4 rulla jag hem... med silple man på högsta volym!


Idag har emma ringt och väckt mig, sen for vi på uppdrag och tvätta adams bil :)
1,5h slet vi för att få hans åk rent! Hoooa, man ska inte röka i bilen adam!
Rutorna var helt svarta, man såg knappt ut ur dom!

Hmm, var även på en delikat middag hos pappa! vi trodde att vi åt Oxfilé och fläskfilé.
Men när vi nästan hade käkat klart så kläckte pappa ur sig att det var häst och lamm.
Den jäveln!! Men gott va den ändå :)

Sen har emma och jenny nyss farit :) vi har sett film och mojjat bara.
Mys!

Nu ska jag kolla om de finns nå web tv att kolla på, på dom 3 kanalerna vi har fanns de
inget attg hurra för! Satans comhem!!!

Jag hoppas då jag fått tillbaka kanalerna imorgon, när de är hollywood fruar och sveriges fulaste hem!
Annars jävlar... arrrgh!

Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha de är klart de är bara vi som är vättiga...=)

Nä jag håller med man får väl ha vad man vill på sina små fötter. Men dom är fan inte snygga i mina ögon i allafall.heheeee

2009-10-05 @ 14:58:34
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0