Alla odds emot mig!

Fan, när jag då väl tar mig ut på en prommis så ska allt till å jävlas!!

1. Så fick ja leta som en tok för att hitta nå hörlurar.
2. Hörlurarna funka inte
3. Efter en 40min lång prommis så minst sakt halta jag fram.
skavsår... Så med tårarna i ögonen ringde jag så jonte fick hämta mig....

BTW, sitter och irriterar mig över alla som e så glad över att få
börja andvända sina uggs, de måste ju vara jordens fulaste påhitt!

de ser ut som fötterna till en björn-dräkt typ.

Den ända människan som passar i uggs är emma!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan de lät trist de där med fötterna, du för tejpa dom lite nästa gång.

Känner igen de där med hörlurarna, var varit med om de sj. och man blir så förbannad..hehee



Måste även hålla med dig om dom där skona om man nu kan kalla de skor.

Haha jag är inte ensam att tycka de...

Kram

2009-10-01 @ 20:29:10
URL: http://slowlykillslove.blogg.se/
Postat av: hanna

SCHYSST att du tycker jag o gulligabban e fula då.

o fridolin oxå för den delen.



schyrre, du e som bara säger att vi e sååå snygga jämt o sen skriver du att den ENDA som passar i uggs e emma? hmmmmmmmm



nu linny får vi en tår i ögat!

2009-10-02 @ 19:24:29
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: jennu

tyst merej linny uggs e döhett!! jag har köpt ett par bruna ;)))

2009-10-03 @ 21:12:26
Postat av: lirre

själv råkar jag ju som äga ett par rosa uggisar;)

2009-10-04 @ 02:39:45
URL: http://liiiinnmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0