Tänktvärt.

Sitter med musiken högt i öronen. Finns de nått mer underbart?
Jag önskar att jag hade jätte bra ljud i bilen.
Älskar att lyssna så högt när jag kör bil, så högt att man som e i en egen värd.
Med musik som jag gillar! Musik kan verkligen påvärka en.



Hanna och Tobbe har fått en Linn!
Fats jag är så olycklig!! Har vrat sjuk sen hon kom...
är ju bara förskyld nu, men ändå. Hade dött om jag smitta stackars lilla söta!
Sen känner jga lite att jga inte vågar, jag kommer bara vilja ha en egen mysgos.

STORT VÄLKOMMEN TILL VÄRDEN LILL-LINNSAN!





Har vart mycke jobb i veckan/helgen. Men de e ju bara bra! :)

Nu ska jag iallafall fara till fritidsgården och jobba.



Det finns ingen som du, låt ingen göra dig till någon annan!






Kommentarer
Postat av: hanna

välkommen direkt du känner dig frisk!

2009-11-04 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0