Smink...

Igår kände jag mig sådär super insperead och kände för att dra en
riktig bubbelgum - make up!

Sakt och gjort så blev de såhär!

 

Fast vet inte om jag tycker det passar till mitt hår?


Idag har jag i varjefall vart på frisörskolan och färga barret!
Blev en lite mörkare röd-färg idag :)

Sen så shoppade jag två par nya leggings, behövs gämt!!
Ett par vanliga bomulls och ett par typ sammet! Mojjit.
Var och plockade ögonbrynen också, kan säga att det verklige va på tiden!!
Har inte vart sen slutet på augusti och det känndes som hon skörda en skog...
Men härligt va de, sen köpte jag ett rött nytt läppstift.
Så idag på Lasse W konsertet har jag vart lite 50-tal :)


Lasse va grymmt härlig! jag blev lite kär i han, bara för han e så mystisk :P




Nu funderar jag på att köpa hem DHW och se.. Är så sugen! 20kr bara...
Men vet inte, är väldigt sömnig!

Jag får se hur jag göra ;)

Seeeyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0