Jag dog lite!!

Satt här och bara råkade komma in på nån "mode sida"
Jag dog lite när jag såg dom här väskorna!
http://www.alexandermcqueen.com/us/en/shop/Womenswear/autumn-winter-09/Bags.aspx

OMG - typ kill me! Då menar jag ju såklart dom med döskallar.... Men de fatta alla va? ;)

Idag har jag iallfall vaknat sent som vanligt! Sen plocka gabbiligabban upp mig och vi
har vart på en härlig baan thai lunch-date!

Sen for vi förbi Fröken april http://www.frokenapril.se/blog/ <--- där hitta ni dom härliga
fröknarnas egna fökenblogg! Lyckades även träffa linn där, som är stammis på fröken april! :)
Det hade jag också vart om jag var ett rikt prakt-ärlse som hon ;) Men hon e ändå värdens gulligaste!!

Sen for vi till hm :) FAN FÖR DIG GABBI!! 527kr fattigare...
Men hittade en super fin super bra tröjja och en lepard-kofta!  Så hade ju som inget val....
Men lika gla förde!!! :P



TACK FÖR IDAG ÄLSKADE GABBS!!!

Nu ska jag iallfall hoppa i duschen, blir en härlig inflyttningsfest hos sara ikväll :) hihih.
Och A-lex då! :P



NU ska jag snart gå och duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0