GODKVÄLL! :)

känns som värsta lyxen att få sitta vid datorn en stund.
Har jobbat dubbel pass i nästan 2 veckor nu...

Är så fucking jävla trött!!!

Och jag är SÅ besviken... Trodde DHW och UB var imorgon, men det
var igår!!!! Vilkne innebär att jag missat det :( :(

Nu ska jag gå till 31an och duscha, är så less att behöva gå dit för att duscha..
Nu har dom vart och skruvat lös toan och man måste spola med en hink.


PETTER, du et typ nästan bäst eller!!

Man blir så himmla gla av petter, han är värdens mys-gos! Alla borde ha en P3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har saknat blogginlägg. Kul att du fått jobba iallafall. kram

2009-11-12 @ 10:40:03
Postat av: emil

ja det skulle vara kul ^^

2009-11-15 @ 03:40:37
URL: http://pocketbooke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0