Världens trögaste?

Är det bara jag som e HEEELT lost när det gäller
de här tex? Fan design, hur gör man en egen? Header?
Lunarstorm var ju nog kompliserat! Jävla as som kommit på de här! Hoooa.
Ska be min syster (som inte brukar vara så clever) att hjälpa mig, Fan hon kan och inte jag?!

Facebook! är också heeelt omöjligt, blir galen på att jag inte ens kan fatta de...Hahaha.

I afton har jag hållt mig hemma (hör och häpna) upptäckte ugglybetty och DHW!
Min kvälll var som gjort ;) hihihi. Jag körde ut jonte, han har en tendens att bli rastlös och börja
jävlas med mig om vi ser nått som han tycker e dåligt! Han drog gardinen i mitt ansikte och härja!
Så han fick fara och hyra en film ;) hahaha.

MEN igår hyrede jag YESman, och när jonte skulle börja se dne han hyrde så var filmen kvar i dvdn
och jag hade vart och lämmnat in filmen? Med film i!
Mammsan hade fått in L.word skivan i dfodralet! TUR att de märktes, hade ju vart tvungen att bryta
ihop annars!



Emilia släng dig i väggen! - Jag bloggar ju mer än dig nu! hihihih.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig och mojjsa ner mig i jonte, tvinga han att
stryka i mitt hår och klia min rygg - helst samtidigt!

Måste samla kraft till imorgon - ska väcka emma! Kan bli en skräck upplevelse i sig.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Att göra en header e mkt lättare än vad man tror :) Om du har något foto program så är det bara ta den bilden och lägga in den i stilmallen :)

2009-05-13 @ 10:16:24
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack :)

2009-05-13 @ 16:59:11
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0