TRÅÅÅK!

Jag börjar tro att jag är världens mest rastlösa människa!
Kom typ nyss egonom dörren och känner ändå paniiik över att jag måste göra nå.
Undra vart min syster e? Hon brukar tp alltid ställa upp på diverse upptåg!
nog om det

Tjejgruppen gick finfint och vi gjorde kollage :) och så år vi mackor så klart...
(det gör vi gämmt)
efter de snabbt hem, kast i sig nån mat och sen vidare, jag lyckades börja bråka med jonte
var så irriterad på att mamma kaxxa och det var folk i leggan och datorn inte funka.
Så for jag igen... kvarre, lämna igen film, tanka i en dunk, tanka pekkes bil och flyttade den!
Stackarn hade fått 800kr i böter... och nu e jag lika uttråkade hemma igen... DÖDA MIG.




BARA FÖR JAG E SÅ JÄVLA STARK

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0