Special

En härlig dag har passerat!

Slutade lite tidigare från praktiken, hade ne arbets intervju kl13.30!
Och jag är nu mer (eller snart) Kontaktperson :) ÅHHH vad kul.
Sen en snabbis hem och sen plockade jag och jonte upp lillen, Mot byn!

I ängesbyn bjöd käre mormor på palt! :) Den var ovanligt gooud.
Under tiden vi vänta gicka jag och emma ut och tvätta bile(ar)n, skulle bara bli vofflan,
men Kjell kom ut och tvinga oss att tvätta hans med. Morfar tyckte vi skulle strunta i att
tvätta ena halvan :P Hahaha.

Sen har jag vart med några och vi for på ett äventyr! Vi hjar snurrat runt i
Måttsund av alla ställen?! Men de var suuuper kul ändå.
Vi har vart högst uppe på måttsundbacken och där bestämmde vi oss
för att göra hål i geras öra! ÄNTLIGEN. Fast de blev båda, när han upptäckte att det
inte gjorde speciellt ont :P



Pettax&Linneas piercing! Välkommen.

Kanske är dettta mitt frammtida yrke? eller vad säger mammsen? ;) hahah.
Håller på att töjja mina öron igen, ska i med mina 4or innan studenten! :) 
Kommer bliii superfint.

Nu ska jag iallafall gå och mojjsna ner mig med väldens bäste! 

♥Linnea 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0