SKÄRP DIG!

GAAALET DÅLIGT!

har haft så saaaatans mycke att göra senaste tiden, eller jag ljuger!
Har haft så roligt och verkligen haft humöret på topp, inte haft ro i kroppen att
sätte mig ner här och bara va!

Ska snabbt sammanfatt avad som har hänt den senaste tiden.

I fredags så körde jag åt fredrik, sen åkte vi voffla och när det bara var jag, adan och
petter kvar så åkte joel och natthalie med oss en sväng :)
De va häälit, tills en röd audi stanna brevid oss på vasaparkeringen.
De hoppa ut 5 killar och rusa fram till stackars våfflan och kasta älburkar och sparka på hon!
Så jag la i ettan -och fick kärringstopp! sen igen och kom iväg...
En lååång biljakt mot rött ljus genom hela stan. Sen när vi höll på få
soppa torsk va vi tvungna att ge upp... Lite slagsmål, polis och anmälan var slut resultatet.

Lördag så for vi ut tidigt till stugan och sola hela dan, sen for vi hem och handlade och grilla
med petter och gera :) Jag kom fram till att jag ville dricak, första ggr sen december och jag
hade SJUKT kul. Förutom att kag vakna på söndagsmorgon av att mina öron bara bulta!
När jag kommit hem sådär i kalluffsen måste jag ha våldstöjjt mina öron!
Men har iallafall nått mitt mål nu ;) hahaha.
Lite smärta har ingen dött av!

På söndag så klev jag upp 9, väckte dom andra å så ut till stugan.
Masssa sol-väldigt röd!

veckan har knallat på, de är onsdag och min sista praktik dag.
Både tråkigt och skönt! 

Ifag har iallafall vart en riktigt bra dag! dom ringde nyss från blixten, en fritidsgård
för funktionshindrade, ska dit på lördag och träffa en kvinna som var mycket trevlig!
Så bli mest troligen lite extra där under hösten :)

Sen ringde det från nått sommar jobb jag sökt, var på en gruppbostad för funktionshindrade.
Det skulle jag äääälska! blir att fara på intervju där på måndag!
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!



Nu ska jag gå och leta ett recept som emilia ska ha...
Väntar in mamma och kjell oxå, dom har sovit i stugan osv!

♥Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0