Praktik!

Jag har jusst upptäckt att jag har ungefär 10 unika besökare :) Fan va kul ;)

Är på praktiken nu, asa mys! Första dagen i B1 och dom e bara för underbara!
Är bara synd att dte är lite mer lungt i den här klassen, dom e mer självständiga.
Och jag tycker det är roligast när det är MYCKE att göra :)

Nån random bild!

Nu har vi massage, eller dom har massage.
Det hade verkligen var skönt med de.

Jussset! Från en sak till en annan.
Imorgon har jag namsdag! Grattis LINNEA!
Så jag har skickat ett påminelsse merp åt alla mian familjemedlemmar!
Även att dom ska köpa en fin pressent

Men de är ju lite mer på skämmt... haha.

Kl 15 har jag min kära tjejgrupp! jag ska åka hem och hämta alla mina nagerlack.
Så ska jag ge dom alla en manikyr ;)
Vi ska också fixa ell kollage, klippa fårn tidningar osv :)
Sånnt kan ju bli så jäkla snyggt!

Sen ska jag göra hål i Geras öra? Men han e så jäkla feg hela tiden!
Ev. Sannatoriumet ikväll också... Om det är nått kvar av det DVS.

♥ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0