Populärt!

nu tänker jag göra en sån där populär + - lista!
får se hur de går!

PLUS +
Att sommaren är påväg, jag kan andvända min coola hooker-shoes,
även att sommar garederoben får åka fram!

Till alla SK. Emos/Esteter som gör min vardag lite mer färgglad!
Tänk om alla såg likadana ut.

Att prickar och randigt är mordernt (så de finns mycke sånnt att köpa)
Så jag kan bli lite mer WB emo.

SUSHI

MINUS -
Diverse hemma-fjortis-fester som alltid spårar, någon naken,
något slaggis och så klart blir nån för full!

Riktiga praktärslen, som verkligen kan få en att känna sig underlägen!
nämner inga namn...

Alla tråkiga typer som inte vågar bryta normer, varför vitt på studenten?!
Jag får inte ha min röda med vita prickar klänning för mamma, för att man
MÅSTE ha vitt, (jag behöver ju inte sticka ut jämt?) tråk.
Istället blir de nån vit gull gull klänning som verkligen inte är jag.



De var den! Fast minus delen hade kunnat vara MYCKE mycke längre...

Idag har jag vaknat vid 12(galet!!) sett repris av robinsson osv.
Sen har jag försökt göra en header, kanske blir roligare att blogg om den e
lite mer personlig?

Sen hämta jag sofia, importerad direkt från sthml var hon här på middag, trevans!
Men nu går hennes plan hem på 13min!

För tillfället känner jag mig djupt besviken för att det ínte var nå LA inc idag! DuMMA DUMMA hockey..
Istället ska jag nog leta upp nått att göra.

Planerar på att plåga gera! Ska göra hål i hanns öra och tvinga han till att töjja!
Påtal om det vill jag oxå de, töjja alltså.. Har så fina ringar som är 4mm.
De borde jag väl klara?! Har ju haft 8mm...

Sen så ingen hinner börja klaga på min stavning, mina borttappade ord osv
(hände under min tidigare blogg karriär)
Så då vet ni det!



Avslutar med den här bilden, bara för att de e så himmla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0