Fick nått att göra iaf! :)

Igår afton så körde jag syster till donkan! hon åt sin eftertjatade chees och alla var glada!
Sen ringe jag gera, och verkligen försökte få som att hitta på nått "raffigt".
Men förslag som, bowling, biljard, grillning, spökhurbesök och anda diverse ROLIGA saker
så gög ändå inget!

Efter ett tag så mötte vi dom dock, så jag körde ikapp och vi raca hela vägen till,
vet inte va det heter men iaf hela vägen förbi hersts!
(JAG VANN)

Sen skulle gera käka, som vanligt... Fast denna gång käka han facktiskt på MAX! :O
Sen bar det av till spökhuset! Men vi körde käpprätt åt helvette och fick backa tillbaka efter världens smalaste
lerväg och höll på att köra fast flera ggr!  Gera fick btw köra, jag fatta att jag inte skulle styra upp de där! hahaa.

När vi väl kom fram hade nån jävel elda upp hela huset :( Så vi fick kolla på kvarlevorna och en gammal lagård!
Fast det ar ju ett äventyr de me! Sen tillbaka till lule, blev ett ett riktigt race!
En blå golf jävel bara kaxxa hel atiden! Jag körde om han sääkert 4-5 ggr! Men i slutet tog han mig :(
FAST lite fusk för han svängde av, annars hade han inte haft nån chans!


Nu ska jag iallafall skynda iväg på praktiken! HEjjjpppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0