Nu e de jul här i vår legga!

Godmorgon! Eller goddag! :)

Jag har jusst vart och kört syrran till skolan och mumsat lite gratis mat med hon ;)
Korv och makkisar, tills jag upptäckte en mustig veggo-gryta som var mycke goare!

Jag har gått ann och pynta här lite i vårt lilla hem... Nog för att jag har kvar grymmt mycke
att få upp nånstanns... men känns som att de räcker redan :P

Mamma och min härliga svärmor har vart hit med MASSOR av pynt!



Dom två första bilderna är köks-fönstret! :) Blev rätt mojjigt när jag väl fick upp den där jävla "gardinen"
Sen e de 2 härliga granar som skulle kosta en förmögenget! 498kr för den storna 189kr för den lilla...
Men var 70% rabatt så dom kosta 204kr tillsammans ;) och 2 dagar innan så snodde jag ett presentkort som
Pekke fick hem, 200kr i interflora checkar! Så det blev helt plötsligt gratis! :P Hahaha.

Jag har snöat rutorna in till köket också, om man kikar noga kan man få en bild av vårt JÄTTE stökiga kök :P
Men planen e att jag ska försöka städa undan lite iallfall...
Den är det vår härliga ljusstake, också från svärmor! :) Och röda ljus, släng er i väggen!


Igår hände det spännande saker här på t-stigen!
Min syster och frida har köpt ett helt piercing kit med alla saker och tillbehör och börja plåga
folk på fritiden ;) Så igår premiär prova dom de i mitt kök ;) Gera var först ut att plågas!



Gud vad fin han e med min bling-tunnel ;) hahaha.

Sen börjar ju vår toa vara klar också, hade bara behövt en borr så jag kan borra upp lackhyllan..
igår var jag en riktig "handy-wommen" och fixade upp nå grejjer där inne!

Sen for jag till mamma och hängde med hon, pynta hennes renhorn och hennes "julgran"
ska visa de också ;)

 COOOLT! ;)

Sen ska jag lägga upp en sista bild, blev sjukt mycke bilder! Men har iaf köpt en ny mössa! :P
Jonte kallar mig för ryss-nukka!


Nu ska jag skynda mig att städa så jag hinner gå ut på en promenix
med härliga hanna och lovely-linn!


PUSS♥

Kommentarer
Postat av: hanna

GÖR EN KLUBB JAG JOINAR!!!!



va hände m promenadn?

2009-12-03 @ 22:06:20
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad fint du har gjort =)

2009-12-04 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0