Viltgryta

Viltgryta håller jag på att tillaga :)
Mustig å köttig, hanna hade absolut gillat denna!

Massa kött, kantareller, morötter å lök.
Tänkte ta en bild å lägga in här, men den står och puttrar för fullt.
Ska i massa lök å morötter på ett tag. Den ser inge go ut - ÄN!

Idag så kom Pekkis å Andre från morjärv vid 10 å väckte upp huset :)
Skönt att få komma upp i tid. 

Massa surr, kaffe och potatisbullar så vinka vi farväl till killarna!
Pekke skulle till STHLM idag och Andre tillbaka till shell i töre för
att lämna igen filmerna som pekke självklart glömt! 
Men vi gillar han ändå, fast han inte alltid är så smart ;)
så vi vinka av han, blir tråkigt utan han!



Magnus och Pekke! Första ggr jag såg den här bilden dog jag av skratt.
Sen e som tagen från nån komedi :P Typ DUM, DUMMARE!

Efter dom dragit for jag och handlade, starta upp med min gryta!
Efter att studerat olika recept ur VÅR KOKBOK så gjorde ja min egen
version av alla olika recept :P Man måste ju sätta sin egen prägel på allt :)

Ska sätta mig framför tvn en stund nu :) 

Linnea♥





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0