Onsdag

Tja alla gulliga blogg läsare, hihih!  SK

Idag ahr jag äntlige lyckas ta mig till pappa, fixa till mitt cv och vart och lämna in
det! BRA JOBB

Sen såg vi att det rök som fan, såg ut att vara fråb max drive in, men de var de inte!
Var två lastbilar som  hade kolliderat, det bran och exploderade...

Så nu e halva stan typ avstängd för att det e risk för explosion...


Igår käka vi hos mamma och kjell å emma dååå....
Gjorde nå kina mat! asa gott...

sen kom även sanna och elin förbi! och då kom de perfekta tillfället för mig!
Tvingade sanna att jag skulle få göra en rosett frisyr på hon.... 



Cooolt tycker jag! iallafall på barn  :)


Längta som tusan på att jag ska få börja jobba på gården igen, saknar ungdommarna grymt mycke!
Speciellet mina tjejgruppstjejjor! dom e ju blan dom bästa! ♥



Alla brudarna! fast har träffat alla i sommar förutom Linnea och Lisa...  KRAM på er.


Linnea♥

Kommentarer
Postat av: frun

en sådan rosett hade nog lova gilla!

2009-08-17 @ 12:02:09
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0