Lördag :)

Igår var en stressig dag, skulle stiga upp tidigt... vakna vid 9 typ!
De va liote väl tidigt, så tänkte blunda 1 timme till typ.

13.15 vaknade jag, hade 4 arga samtal från mamma.
Nån Kenneth från boden som ringde på bilen och så lillen på de!
FAIL!



Här e jag och ulf! hihihi.


ÄLSKLINGS emmsan!♥

Bilderna e från i onsdags....

Men efter jag tagit mig upp for jag till mammsi och tvätta :)
Hemigen, hämta nå öl av en kär vän och sen så hem igen...
Gjorde mig klar - for till mamma och åt.

BÖRJA JOBBA :D Helt underbart va de, jobbar ikväll med :P
Älskade älskade alla ungdommar som va där!
Var som igår, stämming! hihii. SKÖNT.

Nu idag då, ska städa stig-niklas terrarium och fixa :)

De ska jag gå och göra nNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0