Länge sedan!!

Hra gått ett tag nu!
har verkligen inte haft någon ork att skriva nått!
Tycker bara ehla min vardag e så tragisk för tillfället!
Hade helldre fortsatt gå i skolan än att inte ha nått att göra alls...
Här sitter man vakna-äta-sova.... Typ de ändå man gör!

FAST nu har vi fått en ny familje medlem på "lån"!
och vi ger han alla kärlek vi kan!! :D hahaha.

igårkväll hämta jag han!



Morgonstung har guld i mun! Stig-Niklas och Gubbe tar sig en kopp morgonkaffe!
Och stigge passar på att sträcka ut sig ordenligt!



Emilia gillade Stig-Niklas mer än vad någon kunde ana!
hon vill va "orm-vakt" nån dag, men ormar behöver ju inte vaktas....
Så hon ska fråga mamma om hon får en egen... LYCKA TILL! tss ;)



Stig får sig ett litet bad på eftermiddagen! de gilla han! han dök och mojja på.
Har även mätt han idag! han är nästan 170cm, sen var jag till akvarie centrum och
hörde lite med härliga rolle vad som skulle få stig att må som bäst.

Om nån vecka får han flytta till en större lägenhet, eller terarium då.
Han ska få de så fint! med lite träd att klättra och bark iställe för spån!
HEJJA HEJJA, till Tobbe så han sätter igång med bygget!

Nog om pärlan Stig-Niklas



Även Wilma fick bli plågad som rosett modell! hon har längre hår så blev en snyggare
rosett :) Och Hanna, Lowa skulle aldrig låta oss göra en såndär :P
Det är för mycke Ajaj.  ASA cooolt tycker iallafall jag... bara börja spara håret långt.

Nu ska jag gå till mina "gäster"!

Kommentarer
Postat av: jenny

hur gör man sånna däääär? =)))

2009-08-19 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0