"godmorgon"

Sov amåste ju va de skönaste som finns!
och än en gång har jag lyckas göra de alldeles för länge!
FAST hade kunnat göra de ännu mer :P

Jajajja, glömde ju helt att uppdatera vad jag gjorde igår :)
jag låg hemma i soffläge hela dagen typ och sen gjorde
vi en härlig middag! Panerad Torskfile och mos, gott.
Sen kom jag på att jag vill epå dollarstore, men va inte nå mycke å se där.
Köpte påsklämmor och en askkopp :)

Sen ringde petter och per, så dom kom hem till oss.
Vi såg nån film och så kom murtin oxå :)
Vi spelade buzz, och PETTER VANN?!
fett irri.


Vi blev leds på att sitta inne så vi drog ut till min stuga och
grilla varsin burgare och mojja på!
Vi gick igenom många bardomsminnen :) hihihi


Efer att martin kört som ett cp så tog soppan slut och vi drog
hem! Helt värd kväll iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0