Allstar och häng!

Igår for min käre man till mjv för att fixa ihop andres bil!
Så jag va ensam å övergiven, drog till mammi och käka me dom
och fixa i ordning emma för hon skulle på ferre ;) hihih.

Ringde frallan, dom satt å hängde gäng hos han, så for dit :)
Emma, Emilia och Cassi oxå, körde dom till nån ferre och vi for vidare
mot Allstar :) var trevligt, spela lite jackvegas tror jag de hette!
Trtäffa pappsen där oxå :)


här e iaf min fjortis mamma :)

Efter vi vart på allastar ragga vi en sväng och käka en supreme jr på max :)
MUMMA, sen drog vi oss hemmåt! stannade och släppte av emma och
träffa, Crille, Pär, Jocke och Elias - gulle dom! KRAM KALAS!


När vi vakna så har vi hängt med stig-niklas så klart! och sen baka vi bulla.
Stig-niklas fick slingra sig runnt jontes hals då :) Dom fick klick ut smör-kräm!
 Goda blev då bullarna, hade bjudit stig om han gilla! men ikket!



Här e underbara stig! han börjar bli grå i ögonan nu! snart ömsar han :)
Så blir många bad i veckan...


Nus ka jag packetera bullarna och sen bege mig mot mammi!
Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: emma

åhåå :) jag måste köpa den och prova! :)

2009-08-23 @ 16:43:54
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0