Midsommar!

Har vart en helt underbar helg, haft så grymmt roligt! :)

På fredagen var vi i martins stuga ett helt gäng och grilla å myste på.
Vi åt gott, spela kubb, brännboll, bastu och bad!
Även några härliga natt/morgon korvar ;) haha.

Lördagen var vi och mumsa på Harnet, var väl inte så jätte imponerad, men allt va typ stängt :(
Sen for vi på tivoli och spela på choklad hjul, ingen av oss blev visst 2kg choklad rikare!
Sen så blev de lite ferre trotts allt, kom hem sent vid morgonkvisten full som ett ägg.

Söndagen var så jobbig så jag trode att jag skulle stryka med!! hahha

 


Nu ska jag gå och sehur de går för mitt främmande! :) Linn har våldgästat och bakat nån typ av tårta!

KramiZzz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0