Gräsänkling!

Du är kär nu - Avisst!
Du har sårat nån så de börjat gråta - Inte vad jag kan komma på :) eller jo! mamma.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - aa
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - jo
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - jo
Du har haft ett förhållande som varade över två år -  jo


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jo
Jag har smygit ut utan lov - Nr jag var liten var jag en mästare :)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - förut ja :)
Jag har en hemlighet som ingen vet - Inte vad jag kan komma på....
Jag har fuskat i ett spel - jo, men måsta alltid erkänna de sen, annars känns de som ja förlorat :P
Jag har struntat i ett prov - jo

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - hahha, jaaa.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - De händer!
Jag kan inte svälja piller - Har faktiskt lite problem me de!
Jag har tagit mediciner mot depression - jo...
Jag har anorexi och/eller bulimi - Hahha, kanske borde få en släng av de nått halv år? :P
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - hmm, kanske!
Jag har vaknat gråtande - näe
Jag har somnat gråtande - jooo



DÖDEN

Jag hatar begravningar - jag hatar dom inte, de är vackert och man får verkligen ett "sista" farväl.
Jag har sett någon dö - nejj


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - nä
Jag har sett en fallande stjärna - mm
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - jo :)
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - tror inte de :P
Har sparkat en kille mellan benen - kommer ihåg att jag råkat sparka pontus så han nästan börja gråta! 
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nejj, men skulle vilja!
Har lekt sanning eller konsekvens - aa
Druckit en hel liter mjölk på en timme - tycker inte om mjölk så mycke.
Jag har medverkat i en teater - säkert
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - joo
Du har fångat en snöflinga med tungan - mm
Jag har suttit på ett tak på natten - hmm, vet inte faktiskt:P
Jag har aprillat någon - avisst
Jag har åkt taxi -  hahha, ja
Jag har åkt snowboard- ja, gu vad härligt de e!

Kommentarer
Postat av: emma

jaa, jag ville ju spara ihop pengar och köpa en bengalkatt. men martin vägrar, "det är onödigt när det finns katter för 100kr" typiskt han! men dom är så grymt söta de små fläckiga liven... :p

2010-08-01 @ 09:36:32
Postat av: emma

plus att om jag hade en bengalkatt, så skulle det se jäkligt snyggt ut i mitt vardagsrum. det skulle bli mer african-stile ;) haha

2010-08-01 @ 09:39:10
Postat av: ~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

Godmorgon, vad ska du hitta på idag då? :)

2010-08-01 @ 10:29:28
URL: http://hhannas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0