order från Hanna och Petter!

Nu är det väl dax, slänga ut ett litet inlägg va?

I fredags var vi på galejj, efter många om och med så övertala jag
Petter och Adam att Joina på Johannas födelsedagsfest.
Så runnt 19 rulla vi mot bolaget så killarna fick sig en kall i afton!

HÅLL I ER NU... Fredrik körde!!! whohoho!

Vi for hem till adam och förkröka medans han duscha och bajsa.
Sen rulla vi mot johanna, efter sisådär 5 shotts en kapten och 2 groggar..
Inte så häftigt!

Hos Johann var de mojjigt, massa kändisar!
Men vi hade lovat ett svänga förbi björx på en snabb visit oxå.
Min Kusin Emilia fyllde 15år, så vi hoppasdes på horig klädsel och
fjortisar som va så fulla att till å med vi blev snygga  ;)
Fullt med fjortisar ja, perfa! Vi levde och och lärde dom hur fan man
dansar isborren, de kunde dom inte alls så vi styrde upp de där.


Adam och Jag.

Vide de här laget var jag väldigt rund under fötterna...
Fjortisfesten urarta och vi skulle vidare på nån annan fest.
Men den första jag såg var nån stackare som i våras sparka en buckla på
kära våfflan! Så vi rulla in mot allstar, Jag, Per, Murtin och Crippsy.
Hela Johannas fest hade flyttats dit, de var för engångs skull kul!
Och jag fattig som en kyrkoråtta spela blackjack för att kah skulle kunna
handla i baren. Som resultera bra fast ändå dåligt då blev ännu mer berusad.

Vid stängning börja vi rulla hemmåt, John var en pärla och körde.
Jag försökte styra upp en sak där som misslyckades totalt, dumma martin!
ALLT GÅR JU MED VÅLD?! haha

Sen väl hemma så ramade jag vår tvättkorg, bröt foten.
Börja bråka på jonte så jag sov i vardagsrummet för att sen vakna 1h senare
och må dåligt och spendera 1h till på taletten...
Vide de här laget var klocka nått sådär vid 07.15.
Jag som hade börjat piggnatill börja ringa till petter och spela på mobilen..
vid 8 började ögonlocken vara tunga så då gav jag upp!!

09.00 Ringde pappa, dax för släktträff och bowling.
Jag höll på att dö.

Sen direkt och jobba på hockeyn, inte så jävla häftigt...

Men lever gör jag då iallfall! :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan

SEE YA!


Kommentarer
Postat av: emma

vi kommer till dig ikväll ;)

2010-01-10 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0