TORSDAG

Har haft en hel-mys dag!

Börja med att göra kläm.mackor till mig och jonte... Frulle!
Sen fick jag nå ryck och börja rengöra de nya terariumet med en tandborste för
att komma åt överallt! De sitter som spån i små springor osv!...
Sen har jag skurat allt med klorexidin, så alla bakterier osv försvinner :)

Dammsuga, skura och plocka undan! SKÖNT, gick även ut med "berget"
av sopor vi lyckas samla på oss, massa kartonger och grejjer...
Boka även tvättstugan, söndag 12-17

Sen dök emmsi upp! hon hjälpte till å städa och så mata vi ormarna!
Stigg fick sin första 150gr råtta :)



Han va så duktig! fattar inte hur han fick i sig den! Dag-otto var till å med
mycke segare på att få i sig den än stigge.

Efter de så tog vi en liten promenix till dollar :)

blev mycke härligt, nya lampor till spottarna i ny terariumet, en härlig låtsas murgröna och
sisal i grönt som jag ska sätta runnt vatten baljan i ny tereriumet :)

Blev en massa duschkräm, shampoo och balsam... Allt bara tar slut på samma gång!
Skurmedel också! Sen traska vi hem igen :) mys!

Hemma börja vi laga en riktigt delikat måltid! köttfäre "järpar" med soltorkad tomat,
kapris, morötter och lite annat tjaffs! sen rulla vi in en ost.stav i mitten som var smält där i.
Men hemmagjorda klyftisar, delikat!

Henke kom förbi och såg till att vi inte slängde nån mat!
Jag coh emma fick låna hanns bil, så for och köpte nå mjölk och nå små tjaffs.
Mango också, fan så gott!!!

Sen har vi suttit bänkade vid tven, idol, lyxfällan och grannfejden.
MINI spa ockå, vi har skrubbat fejjan och jag gjorde massa diverse frillor på emma :)



När emma hade dragit, så smorde jag in värdens härliga ansiktsmask.
Man typ drar den från ansiktet! och man blir asa mjuk sen :)


NAJJS!

Nu ska jag avrunda de här! Imorgon e de AF med mamma, tur att hon
e så snäll och följer stackras arbetslösa mig!


En sista bild på värdens sötaste! Dom ligger bara och mojjar i sitt nystädade
terarium! Ny matade och mätta :)

KRAMIS♥

Måste bara tillägga att jag saknar Petter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0