ONSDAG

Idag ska jag och jobba whiiiih! :D
Städa på hockeyn, kanske inte så mycket att hurra för? ;)
Nejj, men pengar e pengar och pengar är nått som jag och min käre
man har haft lite av HELA sommarn verkligen, så skönt att man har nån liten
tusenlapp som rullar in från olika ställen...

Jajaja, jag sitter och klurar på vart fan man ska söka praktik...
Har ju fått gå med i arbetsgaranti för ungdomar, så nu kommer jag få
typ 50kr/dag och jobba som en vanlig anställd! KUL?! Njaaa.. men bättre
än inget, så hoppas jag får dra igång snart! :)

Försöker få tag på komvux jävla syo! jag håller på att bli galen, har
ringt varenda dag sen fredags (inte under helgen då) men seriöst,
börjar tappa hoppet på att få tag i människan!

Nu ska jag iallafall hitta nå kläder som jag inte e rädd om...
För de e tydligen kaos på coop arena :(
Kan thuvfota lite när jag e där :P Så ni får se hur de
ser ut där inne! :)

Nu tänker jag kila, får se om jag orkar fara till biblo och låna en bok!
Tror inte det....

Kommentarer
Postat av: Fru Grönberg ;)

Du kan komma på bibblo tuna 10 här finns böcker som dammat igen för längelängelängesen :) Vraka o välj haha. Va roligt m ungdomspraktik :) Tänk nu ordentligt o välj någonting kuuuuuul :D:D huvudsaken du har ett roligt ställe!! så gör d ju inge att man e "gratis arbetare" i princip :) någon dagverksamhet kanske? lr varför inte typ myrorna lr så där du kan fynda?:D

2009-09-17 @ 19:15:07
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0